Reklamácia a vrátený tovar
Ako postupovať pri reklamácii alebo vrátení tovaru
- Stiahnite Reklamačný protokol - protveauto.sk
- Riadne vyplňte reklamačný list - Ak sa reklamačný list nevyplní, reklamácie sa nezaradí do evidencie a tým pádom nezačne reklamačný 30 denná zákonná lehota.
- Pokiaľ sa jedná o odstúpení od zmluvy v 14 dennej lehote a tovar je nepoškodený v pôvodnom nepoškodenom obale uveďte číslo účtu, kam zašleme späť finančné prostriedky.
- K tovaru pribaľte kópiu daňového dokladu (faktúra), ktorý ste dostali pri nákupe (alebo emailom) a doklad o odbornej montážou.
- Tovar riadne zabaľte do kartónovej škatule, ktorá musí byť vystužená z každej strany pre zabránenie posunu tovaru v krabici - Za obsah zásielky, rovnako tak ako za poškodenie tovaru, ak k tomu dôjde v priebehu prepravy do nášho servisného miesta, spoločnosť protveauto..sk neručí a to z dôvodu, že nie je možné skontrolovať obsah a zabalenie zásielky s reklamovaným tovarom pred odoslaním a preto všetku zodpovednosť nesie odesílatel. Na vzniknutú škodu počas dopravy sa záruka nevzťahuje, poistnej udalosti tovar s prepravcovi naša spoločnosť nerieši. Viditeľné poškodenie balíku pri odovzdaní, tovar nepreberáme.
- Zašlite tovar na adresu Protveauto.sk, Pavel Pajer, Němčice 48, 38719 Čestice, Česká republika
!!!Ak tovar bude zaslaný na inú adresu, zásielka nebude doručená a vráti sa späť odosielateľovi!!
UPOZORNENIE
- Tovar neposielajte na dobierku.
- Ak sa bude jednať o použitý tovar, možno tovaru tiež vrátiť ale bude sa účtovať poplatok, ktorý je v priemere 10% (rozsah poplatku sa môže pohybovať medzi 5% - 20% podľa stavu tovaru)